czwartek, 28 października 2010

KORALLOWO MI

M-197

CZASEM WARTO POCZEKAĆ, NIŻ ZROBIĆ COŚ NA SZYBKO I POCZUĆ NIEZADOWOLENIE. TEN NASZYJNIK DŁUGO CZEKAŁ NA SWÓJ FINAŁ, KONCEPCJA BYŁA, ALE WYKOŃCZENIE CZEKAŁO, A W ZASADZIE ZASTĄPIENIE ZWYKŁEGO CZARNEGO SZNURKA LUB LAKIEROWANEGO RZEMIENIA NA COŚ INNEGO.W EFEKCIE PASMANTERYJNY GADŻET(SKRĘCONY SZNUREK) DOŁĄCZYŁ DO GRONA BIŻUTERYJNYCH AKCESORIÓW :) MAŁO TEGO OD RAZU ZNALAZŁ SWOJEGO NABYWCĘ :)

NASZYJNIK - KORAL BIAŁY KULE 14MM, 20MM, DYSKI MATOWY ONYKS 14MM, POSREBRZANA KULA BALI 25MM, POZOSTAŁE ELEMENTY POSREBRZANE. ZAPIĘCIE MAGNESOWA KULA ZABEZPIECZONA ŁAŃCUSZKIEM PRZED UPADKIEM NASZYJNIKA.
DŁUGOŚĆ NASZYJNIKA 55 CM.


6 komentarzy:

  1. Taki ekscentryczny... podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jego asymetryczność.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne połączenie, tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście naszyjniczek wygląda inaczej niz z rzemykiem czy sznurkiem takim zwyklakiem- trafne połączenie WSZYSTKIEGO! dla mnie bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zupełnie wsiąkłam oglądając Twoją biżuterię:) Jest genialna!!!
    Pozdrawiam słonecznie*

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka