środa, 13 czerwca 2012

ŚPIEWANKI OSIECKOWE

TROCHĘ PO CZASIE, ALE POSTANOWIŁAM PODZIELIĆ SIĘ TYM WYJŚCIEM, WYDARZENIEM, KONCERTEM, PREZENTEM.

NA DZIEŃ PRZED DNIEM MATKI MIAŁ MIEJSCE W WARSZAWSKIM PARKU SKARYSZEWSKIM KONCERT, NA KTÓRY ZOSTAŁAM ZAPROSZONA PRZEZ KOLEGĘ Z CZASÓW WSPÓLNEJ KORPORACYJNEJ TYRACZKI, OCZYWIŚCIE ZA SPRAWĄ SZANOWNEGO FACEBOOKOWEGO WYDARZENIA. DZIĘKI TOMASZ :)

ŚPIEWANKI OSIECKOWE  TU MOŻECIE POCZYTAĆ WIĘCEJ



MOBILIZACJA BYŁA DUŻA, ZAPROSZENIE KOLEGI, KTÓRY TAM GRAŁ, DZIEŃ MATKI, WSPÓLNE SPĘDZENIE CZASU Z RODZINĄ.
MOJA SZANOWNA RODZICIELKA BARDZO LUBI PIOSENKI OSIECKIEJ :) WIĘC WYBRANIE SIĘ NA KONCERT WYDAWAŁO SIĘ BYĆ DOBRYM DODATKIEM DO PREZENTU - W MIESIĄCU MAJU SĄ JEJ URODZINY, IMIENINY I ZA DNI PARĘ WSPOMNIANY MATKOWY DZIEŃ. 

MYŚLĘ, ŻE SIĘ UDAŁO, CHOCIAŻ TROCHĘ SIĘ SPÓŹNILIŚMY A TO ZA SPRAWĄ ROWEROWEJ MASY KRYTYCZNEJ,



KTÓRA W DWÓCH MIEJSCACH ZABLOKOWAŁA NAM PRZEJAZD, ALE W KOŃCU DOTARLIŚMY, NAWET MIEJSCÓWKA SIĘ ZNALAZŁA, ŚPIEWNIKI DO RĘKI I PO 5 MIN. WKRĘCILIŚMY SIĘ W KLIMAT.

DODATKOWO TEKSTY PIOSENEK PUSZCZANE NA RZUTNIKU UŁATWIAŁY INTEGRACJĘ.

"UCIEKAJ MOJE SERCE"
"SING - SING"
"MAŁGOŚKA"
"NIECH ŻYJE BAL"

I WIELE INNYCH
ŚPIEWAŁA MAMA, JA I NAWET OJCIEC, A W DRODZE POWROTNEJ PUSZCZAŁAM NAGRANE KAWAŁKI Z DYKTAFONU I TO CHYBA BYŁO NAJLEPSZE Z TEGO WSZYSTKIEGO, KONCERT W AUCIE TRWAŁ NADAL.
TO BARDZO PRZYJEMNE UCZUCIE, KIEDY MA SIĘ TAKIE POCZUCIE, ŻE PEWNE ZDARZENIA, SYTUACJE, MUZYKA Z DZIECIŃSTWA I MŁODOŚCI JEST CZĘŚCIĄ NASZEGO ŻYCIA. WARTO TO SOBIE PRZYPOMINAĆ :)










NA DRUGI DZIEŃ MAMA WYCIĄGNĘŁA PŁYTĘ OSIECKIEJ A NAWET STARY NUMER WYSOKICH OBCASÓW Z 99'R Z ARTYKUŁEM O ARTYSTCE.


TU SKROMNE PREZENTY BIŻU JAKIE DOSTAŁA Z WW OKAZJI :)  




M-287 NASZYJNIK
KULE CERAMIKA 20 MM, POSREBRZANE ELEMENTY,
SZARY SKRĘCANY SZNUREK, SREBRO 925 (KOŃCÓWKI, ZAPIĘCIE).
DŁUGOŚĆ NASZYJNIKA 48 CM.










M-288 NASZYJNIK
KWIATKI LAMPWORK RÓŻ,
MIEDZIANE ELEMENTY.
DŁUGOŚĆ NASZYJNIKA 58 CM.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka