sobota, 18 sierpnia 2012

SZKATUŁKA - ZAMIEŃ STARE NA NOWE

TEN POST CHCIAŁABYM POŚWIĘCIĆ PRZERÓBKOM
(BYNAJMNIEJ NIE KRAWIECKIM)
CZYLI JAK W WW. TYTULE ZAMIENIĆ
STARE NA NOWE?

DŁUGO ZASTANAWIAŁAM SIĘ NAD TYM,
CZY POKAZYWAĆ BIŻUTERYJNE PROJEKTY Z TZW. ODZYSKU,
 W KOŃCOWYM EFEKCIE ZDECYDOWAŁAM SIĘ NA TAK :)

WIĘKSZOŚĆ Z NICH TO TYLKO DELIKATNE ODŚWIEŻENIE
LUB MAŁA ZMIANA DODATKÓW,
 A NIE JAKAŚ ZASKAKUJĄCA METAMORFOZA.

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA TEGO CO
WYDOBYTE ZE SZKATUŁEK 
MAMY, BABCI, SIOSTRY, CIOTKI, PRZYJACIÓŁKI, ZNAJOMEJ....



 MOJA SZKATUŁKA -
BRANSOLETKĘ OTRZYMAŁAM OD PRZYJACIÓŁKI.

PRZYWIOZŁA MI JĄ Z JEDNEJ ZE SWOICH PODRÓŻY,
TĄ O ILE DOBRZE PAMIĘTAM Z EGIPTU :)

ZMIENIŁAM JEDYNIE KORALIKI KOŚCI BAWOŁU (CHYBA),
 NA BEŻOWE PEREŁKI.

TERAZ WYGLĄDA BARDZIEJ GUSTOWNIE, A ŻE MOJA SZAFA W WIĘKSZOŚĆ OBFITUJE W BRĄZY I BEŻE TO JEST JAK ZNALAZŁ.








PRZEPIS NA DWIE BRANSOLETKI :



♥ (SZKATUŁKA MAMY) -
SZTUCZNE PEREŁKI 20 LAT

♥ (SZKATUŁKA PRZYJACIÓŁKI) -
KWARC DYMNY, ULEKSYT
OLIWKOWY BRĄZ

♥ POZŁACANE ELEMENTY













 



 






PRZED:

KOLCZYK ZNAJOMEJ ZGUBIŁ SWOJEGO TOWARZYSZA,
DŁUGO TRWAŁY POSZUKIWANIA ABY STWORZYĆ PODOBNĄ KOPIĘ,
 NIESTETY NIE UDAŁO SIĘ :(
ALE
 
 

PO:

BARDZO PROSTO, BEZ UDZIWNIEŃ,
 DOŁOŻYŁAM TYLKO ŁAŃCUSZEK I TAK MAMY NASZYJNIK

POZDRAWIAM KASIĘ :)






BURSZTYNOWA SZKATUŁKA -

MOJEJ PRZYJACIÓŁKI MAMA POPROSIŁA O NIEZNACZNĄ ZMIENIĘ SWOJEGO DOTYCHCZASOWEGO NASZYJNIK,
 NA KOMPLET Z BRANSOLETKĄ,
EFEKT PONIŻEJ



A TO ŻYWICZNY ŻÓŁTEK W OPRAWIE STAREGO ZŁOTA


 
 

 
SZKATUŁKA ZNAJOMEJ
 
W TYM PRZYPADKU NIESTETY NIE ZROBIŁAM ZDJĘĆ PRZED.
BYŁA TO BRANSOLETKA Z TYMI SAMYMI KORALIKAMI
NANIZANYMI NA TURKUSOWE CIENIUTKIE GUMKI,
GENERALNIE WSZYSTKO POPLĄTANE,
OTRZYMAŁAM W CELU PRZEPROWADZENIE TZW. PORZĄDKU

  


PONIŻEJ KILKA LINKÓW:

I LIKE IT
AKRYLOWE KRYSZTAŁKI ZE ZWYKŁEJ BRANSOLETKI NA GUMCE

SPOTKANIE Z......
PODŁUŻNE KAMIENIE KARNEOLU BYŁY NANIZANE NA SZNURKU

SECRET
SZKLANE KAMYKI NA GUMCE ZAKUPIONE W H&M
TYM RAZEM W MIEDZIANEJ ODSŁONIE

RYBIE ŁOWY
PIERWOTNIE BYŁ TO NASZYJNIK RYBKI I SZKLANE KORALIKI

MAROKAŃSKIE LATO
TURKUSOWE ZAWIESZKI OCZYSZCZONE I DODATKOWO OZDOBIONE

ZATOPIONE W ŻYWICY
BURSZTYN KLIENTKI



2 komentarze:

  1. Recykling i wszelkiego rodzaju przeróbki są dla mnie bardzo interesujące, zwracam na wszystko co się z tym wiążę szczególną uwagę. W przypadku "powyższej" bużuterii, jeśli jest również zdjęcie przed, zdecydowanie uważam że wszystkie biżutki zyskały na urodzie. A wogóle to fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka