środa, 26 grudnia 2012

SŁODKIE ŚWIĘTA


NIE SĄDZIŁAM, ŻE WSZYSTKICH TAK POPIERNICZY I 
POCIASTECZKUJE :)
SIEĆ W TYM ROKU, AŻ SIĘ GOTUJE OD PRZEPISÓW 
ŚWIĄTECZNYCH PIERNICZKÓW, CIASTECZEK, 
BABECZEK..... ETC.

WRACAMY DO CZASÓW Z DZIECIŃSTWA I O DZIWO
W PĘDZIE PRZEDŚWIĄTECZNYCH ZAKUPÓW, PORZĄDKÓW,
PICHCENIA, MAMY RÓWNIEŻ CZAS
NA KREATYWNE CACUSZKA.

JA TEŻ NIE BYŁAM GORSZA I DOŁĄCZYŁAM DO GRONA,
WOBEC CZEGO RÓWNIEŻ JESTEM 
POPIERNICZONA :)

PROSTY PRZEPIS NA
  MAŚLANE CIASTECZKA ZNALAZŁAM U KATINKI
NA JEJ BLOGU O NAZWIE
ZNAJDZIECIE TAM TEŻ INNE CIEKAWE POMYSŁY :)


DODATKOWO ZACHOROWAŁAM NA
LITERKI/STEPMELKI DO OZDOBY.
MOŻNA BYŁO JE KUPIĆ W TCHIBO, JEDNAK NIESTETY 
W SKLEPACH STACJONARNYCH ZABRAKŁO A 
SKLEP INTERNETOWY PRZESYŁKI DOSTARCZAŁ 
JUŻ TYLKO PO ŚWIĘTACH :(

POSZPERAŁAM I ZNALAZŁAM 

UDAŁO SIĘ :)

JESTEM ZADOWOLONA, PYSZNE I KRUCHE
TRAFIŁY JAKO PREZENT POD CHOINKĘ

SAMI OCEŃCIE


































5 komentarzy:

  1. Śliczne i na pewno pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszny pomysł na prezent, napisy wglądają bardzo fajnie :)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam aby był ręczny ale nie biżuteryjny :)
      dziękuję

      Usuń
  3. Śliczne pierniczki. Piekłam też ;) nie może być świąt bez pierniczków.

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka