czwartek, 14 lutego 2013

SERCE TY MOJE

♥    WALENTYNKI    ♥

PRZEZ JEDNYCH UZNAWANE A PRZEZ INNYCH 
KATEGORYCZNIE POTĘPIANE.

CÓŻ KAŻDY BIERZE TO CO CHCE DLA SIEBIE.

 JA UWAŻAM, ŻE TO JEDEN Z TYCH DNI KIEDY 
 W PĘDZIE DNIA CODZIENNEGO WARTO SIĘ ZATRZYMAĆ I 
JEDNAK POMYŚLEĆ O SOBIE, O TYM CO CZUJEMY O BLISKICH. 

ZROBIĆ IM I SOBIE DROBNĄ PRZYJEMNOŚĆ.
WYSTARCZY MAŁY GEST, CIEPŁE SŁOWO, DROBNY PREZENT, 
NIE TYLKO DLA KOGOŚ Z KIM DZIELIMY ŻYCIE I GO KOCHAMY,
 ALE RÓWNIEŻ TYM KTÓRYCH SZANUJEMY, LUBIMY, 
DARZYMY PRZYJACIELSKIM UCZUCIEM.

TAKIE CHWILE POWINNY SIĘ ZDARZAĆ, BYĆ I TRWAĆ ZDECYDOWANIE CZĘŚCIEJ :)
NIE CHCĘ O TYM ZAPOMINAĆ
BO CHCĘ KOCHAĆ A TY?

♥♥♥

DO NAPISANIA TEGO POSTA ZMOTYWOWAŁO MNIE KILKA RZECZY,
DWA ARTYKUŁY
ORAZ
POMYSŁOWY PRZEPIS, 
KTÓRYMI CHCĘ SIĘ Z WAMI PODZIELIĆ


DO POCZYTANIA I PRZEMYŚLENIA
ZAPRACOWAĆ SOBIE NA STAROŚĆ

PANI MAŁGORZATA KALICIŃSKA,
AUTORKA MIĘDZY INNYMI
"DOMU NAD ROZLEWISKIEM",
PROWADZĄCA RÓWNIEŻ SWOJEGO BLOGA 

FAJNA MAMA MOJEJ FAJNEJ BLISKIEJ KOLEŻANKI
NIE TYLKO Z PRACY :) 

♥♥♥

W TEMACIE MAŁYCH GESTÓW I MIŁYCH SŁÓW,
JEŚLI NIE WIESZ JAK TO ZROBIĆ NAPISZ 

TU MASZ NA TO PRZEPIS 



♥♥♥

CÓŻ LUBIĘ ROWER WIĘC TEN ARTYKUŁ DEDYKUJĘ ROWEROMANIAKOM,
ALE NIE TYLKO.
HISTORIA JAK Z FILMU "ODLOT" POPŁAKAŁAM SIĘ NA NIM A TA
TA NASZA POLSKA I PRAWDZIWA


CO O NIEJ SĄDZICIE?

♥ XOXO ♥
MAJKA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka