wtorek, 26 lutego 2013

WYCINANKI

PRZYMIARKI BYŁY JUŻ DAWNO TEMU, 
JAKIEŚ 1,5 ROKU TEMU POSTANOWIŁAM 
POUCZYĆ SIĘ WYCINANIA RÓŻNYCH 
FORM W METALU.

PILNIKI, BRZESZCZOTY, PIŁKI POSZŁY W RUCH
NOWE NARZĘDZIA, NAZWY ETC....
 PRZY OKAZJI KUPĘ
ŚMIECHU I RADOŚCI, 
 CHOĆ KRZYWO ALE COŚ WYCHODZIŁO :)

TERAZ PIERWSZA PRÓBA
 WYJŚCIA Z MROKU
 I OTO JEST SREBRNA BLASZKA Z GRAWERKĄ

M-342 NIEDOSTĘPNE NASZYJNIK -
SREBRO P. 925,930, KRYSZTAŁ GÓRSKI

KOLOR: SREBRNY, TRANSPARENTNY

DŁUGOŚĆ NASZYJNIKA 65 CM +
3 CM ELEMENT OZDOBNY


NASZYJNIK SREBRNY Z IMIENIEM





 A TO MOJE PIERWSZE PRACE 
W MIEDZI I MOSIĄDZU
















15 komentarzy:

  1. wow super taki naszyjnik imienny jest super trudne jest takie tworzenie z metalu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) senkju, trudne to nie jest wystarczą dobre chęci, czas i trochę pieniążków na ew warsztaty a potem materiał i narzędzia

      Usuń
  2. Dla mnie bomba! Szczególnie te spiralne elementy wydają sie bardzo trudne do wykonania. Inna rzecz że jeszcze takich nie widzialam. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. wbrem pozorom nie jest to takie trudne, może ich trójwymiarowość sprawia taki efekt ale to dość proste

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę! Majeczko idziesz do przodu jak burza, rozwijasz się. Powiem Ci, że mnie metale nie lubią- druciki, blaszki itp, próby były raczej marne :) więc stanowczo sobie darowałam ten obszar. Ale Tobie idzie świetnie więc nie rezygnuj. Spersonalizowana biżu to fajna sprawa. A grawerki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję słoneczki :) trochę trzeba być wytrwałym

      Usuń
  5. Ciekawe prace. widzę,że się wzięłaś za zupełnie inny materiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak długo czekał ten materiał na moje okiełznanie :)

      Usuń
  6. Uu inspirujące te Twoje nowe dzieła, ciekawe :)

    P.S. Gosiu jak wyłączyć te hasła pod komentarzami?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe są te naszyjniki z napisami! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik piękny, prosta forma a jakże urocza. Próby z metalami, rewelacja! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalne te Twoje próby! Ciekawe, co będzie dalej :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, dzieje się oj dzieje u Ciebie! :) Ja też chciałam się nauczyć, ale jakoś się zniechęciłam, poza tym i tak to mnie czekać będzie na studiach :) Fajowe te spiralki Ci wyszły, piramida wyszła świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne :)
    próbowałem kiedyś zrobić choinkę w tym stylu tyle że z gliny! nie udało się :))!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka