poniedziałek, 11 lutego 2013

WYRÓŻNIENIE ORAZ KOLCZYK DYNDAŁEK x 4


Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za 
"dobrze wykonaną robotę".
 Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje 
możliwość ich rozpowszechniania. 
Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, 
która blog wyróżniła. 
Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.



WYRÓŻNIENIE OTRZYMAŁAM OD 
LUCYNY PROWADZĄCEJ BLOGA 
JEJ WYOBRAŹNIA I ZDOLNOŚCI MANUALNE
POTRAFIĄ CZYNIĆ CUDNE RZECZY.

DZIĘKUJĘ :)



A TU PYTANKA, NA KTÓRE POCZYNIŁAM NIEŚMIAŁE ODPOWIEDZI :)


1. Ulubione miejsce w dzieciństwie?

SIELSKIE WIEJSKIE KLIMATY 
Z BABCIUNIĄ (św. pamięci)

2. Gotować czy jeść?

ŻAREŁKOWAĆ I PICHCIĆ :)

3. Jaką zasadą najczęściej kierujesz się w życiu?

BYĆ SZCZERYM I OTWARTYM

4. Co lub kto motywuje Cię do działania?

BARANI CHARAKTER

5. Wymarzone zajęcie?

ODKRYCIE DOTĄD  MI NIEZNANEGO 
- SPORTY, PODRÓŻE, TECHNIKI HAND MADE

6. Góry czy morze?

HMM NIE DA SIĘ WYBRAĆ MORZE I GÓRY :)

7. Jaką książkę lub film polecasz?

FILM "END OF WATCH, 
 KSIĄŻKA "CAŁE ZDANIE NIEBOSZCZYKA" - CHMIELEWSKA

8. Ulubione miejsce w zimowe wieczory?

STOKI NARCIARSKIE - TE OŚWIETLONE OCZYWIŚCIE :) ,
CIEPŁE ŹRÓDŁA

9. Kawa czy herbata?

HERBATKA OWOCOWA

10. O której zwykle rano wstajesz?

HA - TAJEMNICA !
JESTEM ŚPIOCHEM

11. Choinka sztuczna czy prawdziwa?

PRAWDZIWA CHOĆBY MIAŁA TO BYĆ TYLKO
 MALUŚKA GAŁĄZKA




WYRÓŻNIAM  




I
ZADANIE DOMOWE PRZESYŁAM 

1. Jesteś zorganizowana czy chaotyczna?

2. Tworzysz sama czy inspirujesz się innymi 
artystycznie uzdolnionymi osobami?

3. Jak zaczęła się Twoja przygoda z rękodziełem?

4. Twoje tegoroczne wakacje, gdzie i kiedy?

5. Jak poprawiasz sobie humor?

6. Jaki sport uprawisz lub jak dbasz o swoją kondycję?

7. Kuchnia ostra czy łagodna?

8. Czy stres Cię motywuje i jak go próbujesz go 
pokonać jeśli jest destruktywny?

9. Czy jest coś czego chcesz się jeszcze nauczyć?

10. Jesteś nocnym markiem czy porannym skowronkiem?

11. Jakie Twoje marzenie się spełniło?




XOXO
MAJKA :)



MIŁEGO OGLĄDANIA

















4 komentarze:

  1. Miło mi bardzo, dziękuję Ci za wyróżnienie :) Ciepłe pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wyróżnienie. A wiesz, że ja też robiłam biżuterię? Teraz czasu brak, ale mam sporo półfabrykatów i mam nadzieję, że jeszcze je wykorzystam :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pichcenie to fajna sprawa i za każdym razem kiedy zaglądam na Twojego bloga mam ochotę coś pysznego zrobić - a na słodycze nie trzeba mnie namawiać :)Biżu to też fajna sprawa wracaj kiedy najdzie Cię ochota.

      Usuń
  3. dzięki za wyróżnienie :) odpowiedzi na pytania : 1.jestem tak chaotyczna że często sie gubie 2.tworze sama a wszystko dookoła mnie inspiruje 3.wtedy gdy postanowiłam zrobic sama cos dla siebie 4.lato w łebie 5.przytulam sie do mojego misia :) 6.jeżdżę na rowerze i chodze na długie spacery z psem 7.uwielbiam krewetki na ostro 8.stres zabijam gorącą herbatą z melisą 9.właśnie zapisałam sie na kurs pielęgnacja i strzyżenie psów 10.bardziej nocnym markiem 11.nauczyłam sie jeździć na motorze :) pozdrawiam wiola

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka