sobota, 8 lutego 2014

CANDY U KRÓFKI


ZAPRASZAM WSZYSTKIE CHĘTNE OSOBY
NA PRZYTULNEGO SŁODZIAKA
OTO ON


NASZYJNIK WYKONANY Z 
FILCU, BURSZTYNY, KOKOSA, WOSKOWANEGO SZNURKA,
SKRĘCANEGO SZNURKA I MIEDZIANYCH ELEMENTÓW
DŁUGOŚĆ NASZYJNIKA 45 CM



JAK GO ZŁAPAĆ:

 ► UMIEŚĆ PONIŻSZY BANNER Z LINKIEM DO TEGO POSTA
 NA SWOIM BLOGU (PASEK BOCZNY)
► UMIEŚĆ KOMENTARZ POD TYM POSTEM
► MOŻESZ, ALE NIE MUSISZ DOŁĄCZYĆ DO MNIE NA FB
► MOŻESZ, ALE NIE MUSISZ ZOSTAĆ OBSERWATOREM BLOGA


WYNIKI:

3 MARCA 2014




18 komentarzy:

  1. Ponoć pierwsi nie wygrywają, ale co mi tam, najszyjnik jest niesamowity, bardzo oryginalny a ja taką biżuterię lubię więc ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy naszyjnik :) a ja lubie ciekawe rzeczy :) ustawiam się więc w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem, naszyjnik faktycznie-palce lizac:))

    OdpowiedzUsuń
  5. grzechem byłoby się nie zapisać:) przepiękna nagroda!!!
    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki licząc że los się do mnie uśmiechnie :):))
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z wielką chęcią wezmę udział, bardzo cenie sobie biżuterię Hand Made, szczegolnie gdy wiem, że nikt inny takiej samej nosił nie bedzie :)) A ta jest wyjątkowo piekna!!!

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się tylko, ze z FB nie da rady, jako , że jesteś tam osobą prywatną, nie posiadasz tzw fan page :))

      Usuń
    2. Tak dokładnie to jest moje prywatne konto, możemy możemy zostać znajomymi :)
      Myślę, że fan page nie jest tu konieczny.
      Candy jest tylko na blogu :)
      Pozdrawiam i cieszę się, że wzięłaś udział :)

      Usuń
  7. bardzo fajny naszyjnik, moje ulubione ciepłe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ustawiam się i ja po ten zjawiskowy naszyjnik :-)
    info o u mnie na blogu na pasku bocznym :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. JA CIE... prawie przeoczyłam takie fajne candy:) oczywiście że się zapisuję:) jako wielbicielka biżuterii:) a szczególnie pięknych naszyjników:) podziwiam twoją twórczość więc bardzo chętnie coś bym przygarnęła.... może się poszczęści:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, od samego początku pomyślałam o Tobie, ale z drugiej strony wiem, że lubisz raczej szarości więc nie byłam pewna czy Cię temat zainteresuje. Fajnie jednak, że wpadłaś. Powodzenia
      M

      Usuń
  10. Piękny naszyjnik i staję w kolejce oczywiście:) Obserwuję bloga, a dopiero teraz wysłałam Ci friendsa na fb: Happyafterblog Totylkoja. Bannerek dałam na blogu: http://happyafterblog.blogspot.com/

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział:) origamiiptaki.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny naszyjnik - chętnie go przygarnę
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity naszyjnik. Uwielbiam brąz i kokosy. Dopisuje się z ogromna nadzieja na uśmiech losu :)
    gwiazda-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka