wtorek, 25 marca 2014

GOŚCINNIE IMAGINATION ATELIER


DZIŚ U  MNIE W GOŚCINIE

IMAGINATION ATERIER

 WYKONANE OD PODSTAW
PIĘKNE I NIETUZINKOWE
NOTESY, KALENDARZE I SEGREGATORY

ŚWIETNY POMYSŁ JAKO DODATKOWY PREZENT LUB
SAM W SOBIE.
 JA OSOBIŚCIE UWIELBIAM RZECZY Z DUSZĄ, KTÓRE
NIOSĄ ZE SOBĄ JAKĄŚ MNIEJ LUB BARDZIEJ INTERESUJĄCĄ HISTORIĘ A
TYM BARDZIEJ JAK W TYM PRZYPADKU SĄ DZIEŁEM
ZDOLNYCH RĄCZEK BLISKIEJ OSOBY.

JA DOSTAŁAM NA PRZYKŁAD TEN PONIŻEJ
BRĄZOWY BO LUBIĘ :) A Z
POMARAŃCZEM CIEKAWIE SIĘ KOMPONUJE
BARDZO GO LUBIĘ I LEŻY NA HONOROWYM MIEJSCU

♥♥♥



MAM NAWET MAŁY SCHOWEK A W NIM DOSTAŁAM
 RÓŻNE MYŚLI I CYTATY
TERAZ TEŻ SAMA DOKŁADAM NOWE LUB DOPISUJE W NOTESIE :)




"WSZYSCY JESTEŚMY OBDARZENI ŁASKĄ OBJAWIAJĄCĄ SIĘ MIĘDZY INNYMI TYM, 
ŻE NATRAFIAMY NA CENNE LUB PRZYJEMNE RZECZY, KTÓRYCH NIE SZUKAMY. 
RÓŻNICA POLEGA NA TYM , ŻE JEDNI CZYNIĄ Z NICH UŻYTEK, INNI ZAŚ NIE."

M. SCOTT PEACK "DROGA..."




▼▼▼






"NALEŻY KAŻDEGO DNIA POSŁUCHAĆ KRÓTKIEJ PIEŚNI, 
PRZECZYTAĆ DOBRY WIERSZ, ZOBACZYĆ WSPANIAŁY OBRAZ I
 JEŚLI BYŁOBY TO MOŻLIWE - WYPOWIEDZIEĆ KILKA ROZSĄDNYCH SŁÓW."

JOHANN WOLFGANG GOETHE






"SMUTEK JEST SAMOWYSTARCZALNY: BY ODCZUĆ JEDNAK 
PEŁNĄ WARTOŚĆ RADOŚCI, MUSISZ MIEĆ KOGOŚ,  BY SIĘ NIĄ PODZIELIĆ."

MARK TWAIN




I MOJA MAŁA POMOC W MONTOWANIU OZDOBNYCH ELEMENTÓW
:)





"JEŚLI POTRAFISZ COŚ WYMARZYĆ, POTRAFISZ TAKŻE TO OSIĄGNĄĆ."
WALT DISNEY




"ZA KAŻDYM RAZEM GDY PRZEKRACZASZ COŚ, CO CIĘ OGRANICZA, 
ROBISZ MIEJSCE NA COŚ LEPSZEGO." 






ZAINTERESOWANE OSOBY ZAPRASZAM DO KONTAKTU
 ZE MNĘ LUB BEZPOŚREDNIO
POD ADRESEM MAILOWYM

IMAGINATION.ATELIER@GMAIL.COM

7 komentarzy:

  1. Wszystkie świetne:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie oprawione od razu stają się ważniejsze, szczególne. Na ważne myśli idealne. Niby drobiazg w otoczeniu, ale jak przyjemnie się z takim obcuje.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż za precyzja wykonania :) imponujące! Mam jednak swój zwierciadlany... na razie pozostanę mu wierna :)


    P.S. Kochana! Mało kto wie, że dr House śpiewa :) także niczym się nie przejmuj :) niemniej, polecam obie jego płyty :) napisał też książkę! Również polecam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze raz ja:

      Zgubiłaś kosz ze swoimi zakupami? :) no nieźle... tego jeszcze nie przerabiałam :)

      Usuń
  4. Zachwycily mnie te notesy. I mysl Einsteina.
    Serdecznosci:)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka