piątek, 14 marca 2014

MĘSKA RZECZ


PRZYSZEDŁ CZAS NA MĘSKI PROJEKT

W ZASADZIE TO PRZYSZŁO ZAMÓWIENIE,
BO ŚWIADOMIE TEGO TEMATU BYM SIĘ PEWNIE 
NIE PODJĘŁA, GŁÓWNIE
Z POWODU BRAKU DOSTĘPU DO ODPOWIEDNICH MATERIAŁÓW
LUB Z BRAKU JESZCZE STOSOWNYCH UMIEJĘTNOŚCI.

RZUCONY TEMAT TO:
MĘSKA BRANSOLETKA NURKOWA!!!

DZIZAS JAK JA TO ZROBIĘ I CO TO MA BYĆ?!!!!


Men's diving bracelet



W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI SKUPIŁAM SIĘ NA 
MOTYWIE NURKOWYM

NURKOWANIE JEST MI TROCHĘ BLISKIE
A NAWET BARDZO, ALE JESTEM JESZCZE 
DUŻYM PRZEDSZKOLAKIEM W TYM TEMACIE :)
NATOMIAST OSOBA, KTÓRA ZŁOŻYŁA ZAMÓWIENIE
TO WIELOLETNI ZAGORZAŁY NUREK TECHNICZNY 
W DODATKU INSTRUKTOR WIĘC
NIE MOGŁO BYĆ TO NIC BANALNEGO

TAK TEŻ MOTYWEM STAŁA SIĘ 
STRZAŁKA JASKINIOWA
RĘCZNIE WYCIĘTA W SREBRZE I  ZAMONTOWANA ZGODNIE Z 
TECHNIKĄ NURKOWĄ  NA NATURALNYM RZEMIENIU.

DLA NIEWTAJEMNICZONYCH
STRZAŁKA JASKINIOWA TO 
RODZAJ WSKAZÓWKI/KIERUNKOWSKAZU DROGI
POWROTNEJ DLA 
NURKÓW ODWIEDZAJĄCYCH JASKINIE, PODWODNE KORYTARZE I
INNE SKOMPLIKOWANE GROTY.


źródło: google - nurkomania.pl


źródło: google - nurkomania.pl


Strzałka nurkowa


JAK WIDAĆ POD PRESJĄ, MOBILIZACJA I POMYSŁY
TEŻ BYWAJĄ CIEKAWE :)


MEN'S BRACELET


M-375 ZAMÓWIENIE BRANSOLETKA -
SREBRO P.930, NATURALNY RZEMIEŃ

GRUBOŚĆ STRZAŁKI 2 MM


SILVER ARROW


A TO JA W MORZU CZERWONYM :)
LISTOPAD 2013




MIŁEGO DNIA 
MAJKA

13 komentarzy:

  1. Wyszło świetnie. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa! Piękna bransoletka i z pomysłem. Strasznie mi się podoba:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. No Majeczko, widzę że Ty mega usportowiona jesteś, nie tylko rower, ale i nurkowanie! Super fotka! Zazdraszczam! :D Ja z pływania to najlepiej idę na dno, więc można powiedzieć, że w nurkowaniu też jestem niezła! :P Bransoletka fantastyczna, prosta i gustowna i tak... baaardzo męska. Suuuper! Bardzo mi się podobają Twoje srebrne wycinanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana no i cieszę się, że się pojawiłaś w blogowym świecie bo już się martwić zaczęłam. A nurkowanie polecam ja długo czekałam na tę wspaniałą chwilę :)

      Usuń
  4. Rewelacja! jeszcze nie widziałam tak pięknej męskiej bransoletki.
    Bardzo gustowna i pasujaca do wszystkiego - super!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ta jest dość prosta ale przez to właśnie jak piszesz dość uniwersalna, chociaż ja mam zakusy na bardziej zaawansowane rzeczy, ale jak pisałam w poście póki co brak materiału. Czas pokaże :)

      Usuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś z męskim wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krófko, bransoleta świetna! Wyzwania rozwijają, super sobie poradziłaś! :)
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna :) Skromna, elegancka - zamawiający na pewno będzie zadowolony ;)

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo zadowolony z tego co wiem :)

      Usuń
  8. jest super! nawet nie znając się na "przesłąniu" strzałki i tak mi się bardzo podoba :) i tam zaraz męska, ja bym taką chętnie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka