wtorek, 4 marca 2014

OTWARTA SZAFA I.............


OTWIERAM SZAFĘ NA WIOSNĘ
I WYPRZEDAJĘ
TO CZEGO NIE NOSZĘ, NOSIĆ NIE BĘDĘ LUB
PO PROSTU ZMIENIŁY SIĘ MOJE UPODOBANIA

 MOJE AUKCJE NA 
ALLEGRO

W NAJBLIŻSZYCH DNIACH BĘDZIE JESZCZE KILKA SPÓDNIC I SPODNIE
CZEKAJĄ NA ZDJĘCIA

JEŚLI COŚ WAS ZAINTERESUJE ZAPRASZAM NA PRIV
KROFKAEM@GMAIL.COM

PRZY TZW PRZEGLĄDZIE SZAFY WYŁONIŁAM KILKA PEREŁEK,
RZECZY DO KTÓRYCH MAM SENTYMENT, TRUDNO MI SIĘ Z NIMI ROZSTAĆ A
PONIEWAŻ MAM JUŻ MASZYNĘ  TO POWSTAŁA NIEMAŁA
KUPKA "DO PRZEROBIENIA"
ZOBACZYMY CO MI Z TEGO WYJDZIE.

UBRANIA, KTÓRE WYSTAWIŁAM SĄ DOBRZE USZYTE I Z DOBRYCH MATERIAŁÓW,
WYSTAWIŁAM JE PONIEWAŻ SĄ PRAKTYCZNIE NIE UŻYWANE, WIĘC
ZANIM TRAFIĄ NA PÓŁKĘ DO PRZERÓBKI, MOGĄ KOMUŚ SPODOBAĆ SIĘ
W PIERWOTNEJ FORMIE LUB BYĆ TEŻ POWODEM DO PRZERÓBKI JAK U MNIE
TO JUŻ INDYWIDUALNA SPRAWA KAŻDEJ Z WAS.

PRZY OKAZJI CHCIAŁAM WAM POLECIĆ
POST U
LONG RED THREAD
JAK WYBRAĆ MASZYNĘ DO SZYCIA

ORAZ
POST U
ZAPOMNIANEJ PRACOWNI
KTO I GDZIE PRODUKUJE MASZYNY DO SZYCIA?

REASUMUJĄC MÓJ SINGEREK
PRAWDOPODOBNIE PRODUKOWANY JEST W CHINACH,
CÓŻ NIE PODOBA MI SIĘ TO, ALE PÓKI JEST SPRAWNA, SZYJE, SPEŁNIA
MOJE OCZEKIWANIA NIE SZKODZI ZDROWIU WOBEC CZEGO
AKCEPTUJĘ SWÓJ ZAKUP.

3 komentarze:

  1. Ja już jestem po częściowej wyprzedaży szafy i uzbierała się niezła sumka. To jest świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję że post o maszynach mi się bardzo przyda:), zastanawiam się nad nabyciem jednej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cholercia, też muszę uprzątnąć szafę :) ale zostawiam to sobie na moment przeprowadzki... wtedy każda rzecz będzie przemyślanie zabierana ;)


    P.S. Zgięte kolana! To jest właśnie to ;) mogłam dodać ten szczegół ;D dlaczego nie możesz chodzić na szpilkach? :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka