czwartek, 20 marca 2014

SEKRETY GOSPODYNI


DZIŚ TAKIE TAM MOJE ZABAWY
Z MASZYNĄ I DOSTĘPNYMI MATERIAŁAMI.
KUCHENNY DIY MIĘDZY BIŻUTERYJNYMI TWORAMI :)

KALENDARZ JAKO NOTES 
"GOTOWANIE"
DO WKLEJANIA
KARTEK ZE ZRYWANEGO KALENDARZA

WYKORZYSTANO:
FILC, SKÓRA, SZARY PAPIER, GAZETA, MASZYNA, KLEJ

OZDOBY KUCHNIA


STARE PUDEŁKO 
"PRZEPISY ZOSI" 
DO WKŁADANIA INNYCH PRZEPISÓW 

WYKORZYSTANO:
SZARY PAPIER, GAZETA, MASZYNA, KLEJ

OZDOBNE PUDEŁKO NA PRZEPISY

STARY NOTES Z PRZEPISAMI
BARDZO ZUŻYTA OKŁADKA
"SEKRETY GOSPODYNI"

WYKORZYSTANO:
TAPETA, SZARY PAPIER, MASZYNA, KLEJ, CIENKOPIS

OZDOBNY NOTES NA PRZEPISY



KSIĄŻKA KUCHARSKA
"KUCHNIA POLSKA"

WYKORZYSTANO:
BRĄZOWY LEN, MATERIAŁ ZASŁONOWY, MASZYNA

OKŁADKA KSIĄŻKA KUCHARSKA

8 komentarzy:

  1. Pudełeczko na przepisy urocze, a jaka wspaniała organizacja:)
    Pozdrowienia i serdeczności
    Z Domu with Love
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. super te przepiśniki Ci wyszły- przeszycia jak widać, nie tylko na materiale dobrze wychodza :-))
    to pudełko Zosi, najbardziej mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) bardzo mi się to pudełko spodobało :) widzę, że nie jestem jedyna :)


    P.S. :) cieszę się, że spodobał Ci się mój tekst :) w kwestii okazania uczuć Mamie... wiesz... moim zdaniem już sama świadomość, że zbyt rzadko lub w ogóle nie pokazujemy komuś, że jest dla nas ważny, to coś :) czas nad tym popracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze raz ja, w odpowiedzi na Twój komentarz u mnie:

      :) dziękuję Ci za szczegółową opinię :) podpowiesz gdzie nieodpowiednia ostrość według Ciebie? :) Ja na razie robię bransoletki dla siebie :) podobały się kilku osobom, więc być może spróbuję się rozwinąć :)

      Usuń
    2. Jasne napiszę ale już na priv, nie będziemy zaśmiecać netu :)

      Usuń
  4. Pudelko mnie urzeklo, baaa, moze bedzie inspiracja.I wreszcie przepisy beda na swoim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne pomysły i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko :( przepraszam taki głupi błąd! musiałam być jakaś strasznie zamyślona:)
    Już wszystko dobrze napisane! Świetnie oprawione książki i zapiśnik na przepisy rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka