środa, 28 maja 2014

GLAMOUR NECKLACE


ZAMÓWIENIA NA "CITO" LUBIĘ NAJBARDZIEJ,
PONIEWAŻ W MOMENCIE TOTALNEGO BRAKU WENY
MUSZĘ COŚ WYMYŚLIĆ

W DODATKU Z TEGO CO POD RĘKĄ, PONIEWAŻ
NA ZAKUP JAKICHKOLWIEK ELEMENTÓW JEST JUŻ ZA PÓŹNO.

POTWIERDZA SIĘ ZATEM FAKT, ŻE CZŁEK DZIAŁA NALEŻYCIE
W MOMENTACH KRÓTKOTERMINOWO-STRESUJĄCO-KRYZYSOWYCH :)

ZRESZTĄ ZOBACZCIE

JA JESTEM ZADOWOLONA
MAM NADZIEJĘ, ŻE OBDAROWANA OSOBA, DO KTÓREJ POWĘDROWAŁ NASZYJNIK
RÓWNIEŻ BĘDZIE, JAK JUŻ DOJDZIE SOBIE POCZTĄ :)
DO PRZESYŁKI ZOSTAŁA DODANA KARTKA Z ŻYCZENIAMI URODZINOWYMI
W IMIENIU OSOBY ZAMAWIAJĄCEJ.




M-389 ZAMÓWIENIE NASZYJNIK -
SZTUCZNE PERŁY, OGNIWKA ALUMINIUM, 
ŻYWICA EPOKSYDOWA ZAWIESZKI.

KOLOR: CZEKOLADOWY BRĄZ, RUDY, ZŁOTY, SREBRNY

DŁUGOŚĆ NASZYJNIKA: 47 CM











10 komentarzy:

  1. Masz wiele racji. Widziałam takie pełne bransoletki w internecie u innych twórców i wyglądało to bardzo ciekawie:) A Kryształek warty do przemyślenia:) dzięki za dobre rady:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i bardzo pięknie Ci wyszło:) Ta pastelowa wiosna z poprzedniego posta - super! Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor toffi jest uroczy! (: super się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a na toffi nie wpadłam ale faktycznie to prawie już jak gotowa krófka do skonsumowania :D

      Usuń
  4. Śliczny, myślę że na pewno będzie się podobał:)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka