sobota, 31 maja 2014

KOŃSKA DAWKA CZYLI TERAPIA WŁOSA


W OSTATNIM CZASIE WŁOSY ME SĄ W OPŁAKANYM STANIE,
NIE DOŚĆ, ŻE ICH MAŁO,
SĄ CIENKIE TO
WPADAJĄ NA POTĘGĘ :(

OCZYWIŚCIE NIE MAM TU NA MYŚLI PRZESILENIA WIOSENNEGO, 
PRZEZ KTÓRE WŁOSY WYPADAJĄ JAK ZWIERZĘCA SIERŚĆ
ORAZ ZWYKŁEGO OBUMIERANIEM WŁOSA 
U MNIE NORMA ZOSTAŁA PRZEKROCZONA I TO ZNACZNIE,
WOBEC CZEGO ROZPOCZĘŁAM
TZW. TERAPIĘ WŁOSA
W KOŃSKICH DAWKACH



ORGANICZNE SKŁADNIKI DO WŁOSÓW


W APTECE LUB SKLEPIE ZIELARSKIM

KUPUJEMY:

50 G LIŚCI POKRZYWY
50 G ZIELA SKRZYPU
50 G KWIATÓW NAGIETKA
50 G KORZENIA ŁOPIANU

PRZYGOTOWANIE:

WSZYSTKIE ZIOŁA MIESZAMY ZE SOBĄ
3-4 ŁYŻKI ZALEWAMY 1 LITREM GORĄCEJ WODY
GOTUJEMY 15 MINUT NA MAŁYM OGNIU
STUDZIMY, ODCEDZAMY I PŁUCZEMY PO 
UPRZEDNIM UMYCIU WŁOSÓW
RĘCZNIK NA GŁOWĘ I 30 MIN.SŁUCHAMY MUZYKI :)

DIAMETRALNEJ ZMIANY W KRÓTKIM CZASIE JEDNAK NIE DA SIĘ ZAUWAŻYĆ,
WOBEC CZEGO DO WW.  NATURALNEJ PROPOZYCJI
DODAJĘ CODZIENNE

1 TABLETKĘ HA-PANTOTEN

ORAZ
WCIERAM

TONIKU NOVOXIDYL

PO OK. 3-4 TYG. MOŻNA JUŻ ZAUWAŻYĆ ZMIANY I MNIEJSZE WYPADANIE WŁOSÓW,
JEDNAK ABY TERAPIA MIAŁA SENS TRZEBA STOSOWAĆ JĄ PRZYNAJMNIEJ
PRZEZ OKRES 3 M-CY A NAWET PÓŁ ROKU.

POLECAM RÓWNIEŻ RAZ NA JAKIŚ CZAS NA ZMIANĘ
PRZED MYCIEM
OLEJOWANIE: OLEJ RYCYNOWY + CYTRYNA + ŻÓŁTKO
ZAWIJAMY WŁOSY W FOLIĘ I RĘCZNIK NA OK. 30 MIN

A PO UMYCIU NIEKONIECZNIE TYM SAMYM

PŁUKANKA Z SOKU Z POKRZYWY
DOSTĘPNY W APTECE

JEŚLI JEDNAK DOMOWE  SPOSOBY NIE POMAGAJĄ,
NO TO NIE POZOSTAJE NAM JUŻ NIC INNEGO JAK WIZYTA U

DERMATOLOGA I GINEKOLOGA
(WAŻNE ABY TRAFIĆ NA DOBREGO NP. POLECONEGO)
DOBRY WYWIAD TO PODSTAWA
NIE CHODZI O ZALECZENIE A ZNALEZIENIE PRZYCZYNY
NIESTETY CZĘSTO TRZEBA SAMEMU DRĄŻYĆ TEMAT Z LEKARZAMI 

MOJE SUGESTIE:

► BADANIE O NAZWIE TRICHOGRAM 
BADANIE WŁOSA POD MIKROSKOPEM, WARTO JE WYKONAĆ
NAWET PRYWATNIE KOSZT OK 70-100 PLN
DZIĘKI NIEMU DOWIEMY SIĘ JAKA JEST PRZYCZYNA WYPADANIA WŁOSÓW,
A LEKARZ BĘDZIE MÓGŁ DOBRAĆ ODPOWIEDNIE LEKI.

► W WIELU PRZYPADKACH POZOSTAJE LECZENIE ZACHOWAWCZE 
CZYLI SZAMPONY I TONIKI DO WCIERANA ORAZ SUPLEMENTY
OCZYWIŚCIE TO SIĘ SPRAWDZA, JEDNAK WARTO A NAWET POKUSZĘ SIĘ O
 SŁOWO NALEŻY ZWRACAĆ UWAGĘ NA SKŁAD.

TESTY SKÓRNE 
 JESTEM UCZULONA NA NIEKTÓRE SKŁADNIKI, SĄ TO
 KONSERWANTY ZAWARTE GŁÓWNIE
W KOSMETYKACH, ŚRODKACH CZYSTOŚCI A NAWET ODZIEŻY.
EFEKT TO NP. PODRAŻNIENIE SKÓRY GŁOWY I ODRUCHOWE JEJ DRAPANIE, A 
TYM SAMYM PRZYCZYNIANIE SIĘ DO WYPADANIA WŁOSÓW.


► BADANIA HORMONALNE 
NIE MUSZĘ CHYBA WAS PRZEKONYWAĆ JAKIE ZNACZENIE MA ICH PRAWIDŁOWE
FUNKCJONOWANIE.
JEDNAK ICH NIEDOBÓR MOŻE SPOWODOWAĆ BARDZO WIELE,
NIEKORZYSTNYCH ZMIAN W NASZYM ORGANIZMIE.
ZMĘCZENIE, SENNOŚĆ, SPADEK NASTROJU, STANY DEPRESYJNE A NAWET WYPADANIE WŁOSÓW MOGĄ BYĆ EFEKTEM ZABURZONEJ GOSPODARKI HORMONALNEJ

WIELE CZYNNIKÓW SKŁADA SIĘ NA TAKIE A NIE INNE ZACHOWANIE NASZEGO ORGANIZMU ORAZ M.IN. STANU NASZYCH WŁOSÓW

MAM NADZIEJĘ, ŻE NIEDŁUGO BĘDĘ ZADOWOLONA Z MOJEJ TERAPII WŁOSA

A JAKIE SĄ WASZE METODY NA
 "ZDROWĄ" KONDYCJĘ WŁOSÓW?


8 komentarzy:

  1. świetne rady, zacznę od tej płukanki i te okłady z olejku rycynowego zastosuję, zobaczymy co to da ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grunt to wyrobić w sobie systematyczność i chęć przygotowania zarówno płukanki jak oleju i noszenia tego na sobie przez pół godzinki :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne rady:)
    Ja nie mam nic wypróbowanego, gubię owłosienie dwa razy w roku, wiosną i jesienią, ale na szczęście wszystko w normie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Krófko:) Rady fajne i życzę bardzo, żeby kuracja pomogła! Ja mam problem w drugą stronę - nadmiar włosów i trudne do ogranięcia w sensowną fryzurę:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio wygrałam w pewnym konkursie kapsułki inneov na poprawę gęstości i zmniejszenie wypadania włosów. Obecnie je testuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mam nadzieję, że podzielisz się z nami za jakiś czas opinią. Tych akurat nie stosowałam a Ha-pantoten stosuję od lat i w 100% mogę polecić bo nie raz ratowały mnie z opersji a i efekty po dłuższym czasie były widoczne więc warto znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.

      Usuń
  5. U mnie dobrze dziala lecytyna.
    Fajne sa szampony farmony, wlasnie pokrzywowe, nagietkowe.
    Pozdrawiam i zycze poprawy!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka