niedziela, 22 czerwca 2014

SPARKLING HEMATITE

NASZYJNIK LUB NASZYJNIKI
KAŻDY SZNUR TO ODRĘBNA CZĘŚĆ WIDOCZNEJ CAŁOŚCI, 
TAKIE 3 W 1 
MOŻNA NOSIĆ ODDZIELNIE LUB KONFIGUROWAĆ WEDŁUG
UPODOBANIA

KLIENTKA ZADOWOLONA TYM BARDZIEJ, ŻE TEN WZÓR ODZWIERCIEDLA
W DUŻYM STOPNIU PIERWOTNY NASZYJNIK, KTÓRY OD NIEJ DOSTAŁAM, 
Z PROŚBĄ O RATUNEK, A ŻE ŚWIECI SIĘ JESZCZE BARDZIEJ NO TO UŚMIECHA SIĘ OD 
UCHA DO UCHA :)
JA TEŻ

DREWNIANE KORALIKI NA SPARCIAŁYM SZNURKU DO NICZEGO JUŻ SIĘ NIE NADAWAŁY, WOBEC CZEGO ZAPROPONOWAŁAM PODOBNY UKŁAD, JEDNAK Z 
BARDZIEJ TRWAŁEGO MATERIAŁU.

DOMINUJE TU HEMATYT W SWOIM STANDARDOWYM CIEMNO - GRAFITOWYM KOLORZE, CZESKIE SZKLANE KRYSZTAŁKI, I METALOWE CZERNIONE DODATKI
 TJ. KULKI I OGNIWKA
JEDYNYM MATERIAŁEM JAKI PRZENIOSŁAM ZE STAREGO NASZYJNIKA TO
AKRYLOWE KRYSZTAŁKI WIDOCZNE PO ŚRODKU NAJDŁUŻSZEGO SZNURA.




WCIĄŻ NIE BARDZO UMIEM PORADZIĆ SOBIE Z
FOTOGRAFOWANIEM DŁUGICH NASZYJNIKÓW
EFEKTY NIESTETY NIE DO KOŃCA MNIE SATYSFAKCJONUJĄ



12 komentarzy:

  1. Maju, piękny naszyjnik !!! elegancki, pełny klasy! fantastyczny ! oprócz niesamowitych zdolności i masz super pomysły! :)
    i bardzo lubię to imię - moja córka też jest Maja :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mega miły komentarz, ryjek od razu się uśmiecha :)
      A Maja to moje pseudo wszak od szkoły podstawowej tak mi się zdaje ale używane w zasadzie jak moje prawdziwe to Małgorzata :)
      Pozdrowienia dla córy

      Usuń
  2. Piękny naszyjnik sądząc po opisie wyglądu z przed rewitalizacji jest o niebo lepiej. Długie naszyjniki zawsze przysparzają kłopotów przy robieniu zdjęć, moim zdaniem znakomicie sobie poradziłaś. Pozdrawiam ciepluchno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik fantastyczny, bardzo, bardzo mi się podoba:)
    Zestaw trzech naj, naj:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to ogólnie mam problem ze zrobieniem zdjęcia każdemu naszyjnikowi:( zawsze wychodzi nie taki jak w rzeczywistości..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się Twoje foty podobają ale to tak zwykle jest ze oczekiwania się ma jeszcze większe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę coś dla siebie ,pasuje do wszystkiego i ciekawie się prezentuje .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny naszyjnik-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka