piątek, 25 lipca 2014

SUMMER STONES


PROSTE I DELIKATNE ZESTAWY BRANSOLETEK,
W SAM RAZ NA WAKACJE

JEDEN ZESTAW NA ZAMÓWIENIE
A DRUGI DLA MNIE :)

PRZY OKAZJI MAM MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZIĆ JAK SIĘ CZUJĘ
  W INNYCH BARWACH
NIŻ MOJE ULUBIONE BRĄZY

BRANSOLETKI WYKONANE Z AGATÓW I JADEITÓW O 
RÓŻNYCH WIELKOŚCIACH OD 0,6 CM DO 1,2 CM
OZDOBIONE SREBRNĄ ZAWIESZKĄ W KSZTAŁCIE KONICZYNKI I
OPONKAMI W OPRAWIE Z CYRKONII




NIEDOSTĘPNE
 BRANSOLETKI ZESTAW 

• M-395
MATERIAŁ: JADEIT 1,2 CM, OPONKA CYRKONIE, GUMKA
KOLOR: BIAŁY, SREBRNY, TURKUSOWY
OBWÓD BRANSOLETKI: 18 CM

• M-396
MATERIAŁ: JADEIT 1,0 CM, OPONKI Z CYRKONIAMI, GUMKA
KOLOR: AKWAMARYNA, TURKUSOWY, SREBRNY
OBWÓD BRANSOLETKI: 18 CM

• M-397
MATERIAŁ: AGAT 1,0, SREBRO P.925 , GUMKA
KOLOR: NIEBIESKI, GRANATOWY, SREBRNY
OBWÓD BRANSOLETKI: 18 CM








NATOMIAST MOJE TRZY BRANSOLETKI NIE MAJĄ ŻADNYCH OZDÓB





♥♥♥

MIŁEGO DNIA
MAJKA


6 komentarzy:

  1. fantastyczne są te bransoletki !!! oby dwa zestawy! super :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje serdecznie za miłe słowa, bransoletka z konieczynka jest przepiekna!!!!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te bransoletki

    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Są przepiękne. Zrobiłam sobie podobne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne uwielbiam taką kolorystykę

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna kolorystyka i uwielbiam nosić takie, właśnie po kilka naraz. Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka