niedziela, 20 lipca 2014

WATER


WODA WODA WODA,
WSZYSTKO KOJARZY MI SIĘ AKTUALNIE Z WODĄ,
TAK WIĘC OTO ON W NIEBIESKICH BARWACH.






 M-390 NASZYJNIK - NIEDOSTĘPNY

MATERIAŁ: 
JADEIT, MARMUR, CERAMIKA, MUSZLA W ŻYWICY, 
MUSZLA, SZKŁO, FILC, POSREBRZANE ELEMENTY

KOLOR: 
NIEBIESKI, GRANATOWY, SREBRNY

DŁUGOŚĆ NASZYJNIKA: 
REGULOWANA
• NAJKRÓTSZY - 45 CM POD SZYJĄ ,  60 CM OSTATNI SZNUR
• NAJDŁUŻSZY - 58 CM POD SZYJĄ, 73 CM OSTATNI SZNUR Z LISTKAMI









ZAPEWNE NIE RAZ JESZCZE BĘDZIE MI WODA PO GŁOWIE CHODZIŁA COŻ
TĘSKNO MI DO NIEJ, GŁÓWNIE NURKOWO, ALE PÓKI
CO GŁĘBINY MUSZĄ POCZEKAĆ.

A TU DLA POKRZEPIENIA ZNALAZŁAM TAKIEGO MAŁEGO KONIKA,
ZAINTERESUJE ZAPEWNE TE OSOBY, KTÓRE DZIAŁAJĄ W HAFCIE KORALIKOWYM :)
PIĘKNY PRAWDA? 

MARY FRANCES

10 komentarzy:

  1. śliczny naszyjnik i konik fantastyczny :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny, bardzo lubię takie złożone kompozycje gdzie rożne materiały występują w sąsiedztwie i wzajemnie się uzupełniają.
    Torebeczka z koralikowym konikiem bardzo kunsztowna, będzie dla mnie cenna inspiracją mam do pomalowania wysokie trampki w kolorze morskim więc jak najbardziej poczęstuję się tym inspirującym cudeńkiem :)
    Pozdrawiam ciepluchno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oby jak najwięcej rzeczy inspirowało nas twórczo :)

      Usuń
  3. naszyjnik świetny:) taki w moim stylu "na bogato" dużo wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To że na bogato to mnie nie dziwi że Ci się podoba ale sadziłam że wolisz bardziej surowe materiały niż takie swiecące. :)

      Usuń
    2. u mnie bardziej surowe materiały i takie odzyskane królują ale u Ciebie to lubię podziwiać błysk kamienia i koralika:) bo sama takich nie mam i nie umiem:)

      Usuń
  4. Konik cudny, a naszyjnik Wow!!!!!!!!!!!!, rzeczywiście z wodą pierwsze skojarzenia, przepiękny:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie naszyjniki. Dużo i niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. niebieskości są zdecydowanie dla mnie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik super, też mi się od razu z wodą skojarzył :-)
    Bardzo fajny misz masz różnych materiałów.
    A koniki morskie ostatnio podziwiałam we wrocławskim zoo. Strasznie urocze i wdzięczne stworzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka