piątek, 15 sierpnia 2014

SUEDE


JESTEM FANKĄ ZAMSZU :)
W ZASADZIE WIĘKSZOŚĆ MOJEGO OBUWIA JEST WYKONANA Z TEGO MATERIAŁU.
SĄ TEŻ DODATKI TAKIE JAK PASKI, RĘKAWICZKI, KURTKA I PŁASZCZ.
BRAK JEGO OBECNOŚCI W POMYSŁACH BIŻUTERYJNYCH BYŁBY 
CO NAJMNIEJ DZIWNY

KOLEJNA PLECIONA BRANSOLETKA Z MAŁYMI KORALIKAMI JADEITU



M-400 DOSTĘPNA BRANSOLETKA

MATERIAŁ:
RZEMIEŃ ZAMSZOWY EKO, JADEIT 6 MM, METAL

KOLOR: 
NIEBIESKI, GRANATOWY, SREBRNY

DŁUGOŚĆ BRANSOLETKI:
19 CM

SZEROKOŚĆ BRANSOLETKI:
2 CM






7 komentarzy:

  1. Sama natura - skóra i minerały. Jeszcze widać w niej lato i już troszkę czuć w niej jesień. Idealna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie natura i skóra to nie to co u Ciebie ale się staram :)

      Usuń
  2. Maju, napatzrec sie nie moge. I na te, i na brazy i te delikatnosci niebieskie...Cudne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za miłe słowa i że wpadasz czasem do mnie :)

      Usuń
  3. Śliczna, rzemień to jest to:))

    OdpowiedzUsuń
  4. jest piekna :) bardzo podoba mi sie kontrast, no i piekne wykonanie

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie jestem zwolenniczką zamszu, ale bransoletka bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka