piątek, 1 stycznia 2016

MIŁOŚĆ OD PIERWSZEGO SPRÓBOWANIA

O miłości było już w poprzednim poście a bardziej o moim sercu no, ale to chyba wszystko krąży w tym samym kierunku.

Lubię swoje dłubanki biżuteryjne i póki uczucie to nie wygaśnie to temat będę drążyć dalej. To naprawdę bardzo fajne hobby i niezła terapia zajęciowa. ♥♥♥ Polecam!

A tak btw, jako ciekawostka to fakt, że nie noszę kolczyków, ba nie mam nawet przekutych uszu :)  Czy to znaczy, że trudno mi się wczuć w preferencje potencjalnych zainteresowanych klientów? Czas spędzony nad moimi tworami mówi mi, że tak. Początkowo moje kolczyki były duże, co prawda fanki zdecydowane na nie były, jednak docierały do mnie powoli głosy, że niektóre z nich są za ciężkie. Dodatkowo doszły preferencje, a bo jedne Panie wolały wiszące z otwartymi biglami (kolczykami) lub zamkniętymi (bigle angielskie) a jeszcze inne krótkie (sztyfty). Wiadomo wszystkich zadowolić się nie da, jednak wnioski są dwa, albo w końcu zrobię to i zacznę testować na sobie moje kolce odwiedzając wcześniej gabinet kosmetyczny albo jeszcze wnikliwiej będę zbierać informację od klientek.

A Ty jakie kolczyki lubisz nosić?




M-413 DOSTĘPNE KOLCZYKI

MATERIAŁ:
SREBRO P.925, P.930 (OKSYDOWANE - PRZYCIEMNIANE),
SZKŁO

KOLOR:

GRAFITOWY/SZARY, SREBRNY

DŁUGOŚĆ KOLCZYKÓW:
3,5 CM










M-409 DOSTĘPNE KOLCZYKI

MATERIAŁ:
SREBRO P.925, P.930 (OKSYDOWANE - PRZYCIEMNIANE), 
HEMATYT

KOLOR:
GRAFITOWY, SZARY, SREBRNY

DŁUGOŚĆ KOLCZYKÓW:

5 CM










M-412 NIEDOSTĘPNE KOLCZYKI

MATERIAŁ:
SREBRO P. 930, KRYSZTAŁ GÓRSKI

KOLOR:
BIAŁY/TRANSPARENTNY, SREBRNY

DŁUGOŚĆ KOLCZYKÓW:
4 CM








15 komentarzy:

  1. Mój typ to te z ostatniego zdjęcia, z kryształkiem :)Pięknej codzienności w Nowym Roku ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję przyda się bardzo :* Wykonanie tych kolczyków sprawiło mi dużo radości, mimo, że wygięcie srebrnego drutu symetrycznie nie jest takie łatwe, nawet 1mm robi różnicę.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Bardzo ładna ta biżuteria, masz talent. :-) Obserwuję, będę czekać na kolejne wpisy. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za uznanie i dołączenie do grona moich obserwatorów. Zapraszam i chętnie zajrzę również do Ciebie. Niech Nowy Rok będzie dobry i na plus :)

      Usuń
  3. Tworzysz przepiękne kolczyki - to moja ulubiona część biżuterii... Najbardziej lubię kolorowe, duże kolczyki i takie zazwyczaj noszę wiosną i latem, zima i czapki jakoś nie nastrajają do tego typu biżuterii :)
    Pozdrawiam i życzę wielu twórczych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też lubię duże i kolorowe, jednak nie każdemu to odpowiada, uniwersalne częściej się nosi, chociaż jak się ma takie piękne i duże koszyki jak Wasze to można mieć kolczyków całą masę :)

      Usuń
  4. bardzo lubie kolczyki, Twoje są śliczne, mi bardzo spodobały się drugie :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna prostota :) po prostu piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, prostota bywa piękna :)

      Usuń
  6. Maju-gustowen, eleganckie, piekne.

    WSzystekiego Dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przez lata nie nosiłam kolczyków a kiedy odkryłam je na nowo preferowałam otwarte bigle. Każda z prezentowanych form ma coś w sobie i każda bez wątpienia znajdzie odbiorcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i podzielenie się swoimi preferencjami co do kolczyków :)

      Usuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka