czwartek, 11 lutego 2016

SZKOCKA KRATKA DLA ZUZIOLKA


Nie samą biżuterią człowiek żyje, czasem i mnie przydaje się mała odskocznia. Zmotywowana pojawieniem się na świecie małej Zuzi, ponownie zasiadłam do maszyny ♥♥♥.

Tworzenie prostych rzeczy to bardzo dobra forma odpoczynku dla głowy i codziennych spraw. Coś tam podejrzałam w internetach nie ukrywam, więc nie jest to moja autorska praca. Materiał w szkocką kratkę pozostały po szyciu marynarki idealnie się do tego kompletu nadał.

Wyszło tak serduszkowo i walentynkowo podobnie jak w poprzednim poście, ale nie ma w tym nic złego w końcu to prezent z serca dany :)


KOMPLET DLA DZIECKA



CZERWONY KOMPLET DLA NIEMOWLAKA



KOMPLET BODY DLA DZIECKA



PREZENT DLA NIEMOWLAKA



KOMPLET DLA DZIECKA


Komplet bierze udział w Link Party na blogu MAMAMISZYJE





 w lutowym Uwalnianiu Tkanin na blogu ZAPOMNIANA PRACOWNIA



oraz Linkowe Party z DIANAART








18 komentarzy:

  1. Uwielbiam szkocką krate Piękny komplecik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna kratka:) komplecik wyszedł bardzo stylowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ozdobiłaś zwykłe body i do tego spódniczka, wyszedł świetny komplecik dla małej damy:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwykłe białe body zamienione w śliczny ciuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny to miłe, że proste rzeczy znajdują Wasze uznanie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham kraty! pomysł taki proste a taki efektowny!, czarujące!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie samemu takie przeróbki robić, na mnie czekają moje spodnie dresowe, bo będę przerabiać z niemodnych szerokich na ściągacze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to też wyzwanie bo ciężko jednak bez overlocka szyć rozciągliwe materiały, tutaj z podkładem a i tak body lekko się pofalowało

      Usuń
  8. TYle rzeczy potrafzisz zrobic:)) Slodkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym potrafię to można polemizować, ale próbuję odkrywam na nowo, że kiedyś szyć też lubiłam :)

      Usuń
  9. takie proste serduszko a taki fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny komplet wyszedł :) jedna mała aplikacja, a jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka