czwartek, 17 marca 2016

I LIKE IT :) DARY MORZA, CZYLI COŚ CO RYBKI LUBIĄ NAJBARDZIEJ


Przeglądając Wasze blogi natrafiłam na kolejne wyzwanie w Kreatywnym Kufrze. Kiedy zobaczyłam podany temat, moja buzia zamieniła się w banan :) Uwielbiam wodę od dziecka, a od kiedy poznałam świat pod taflą wody to już zupełnie zadurzyłam się na całego. Pomyślałam sobie czemu nie spróbować. Tyle osób startuje w podobnych wyzwaniach, konkurach a ja jeszcze tego nie robiłam. Kurs, który skończyłam dał mi większe poczucie wpływu na to co może spod moich rąk wyjść i znaczną pewność siebie niż do tej pory. Wciąż myślę, że muszę, choć  w sumienie nie muszę, a chcę jeszcze wiele się nauczyć w tematyce okołojubilerskiej, i pomimo, że i tak zawsze znajdą się lepsi, zdolniejsi bardziej kreatywni, to póki co cieszę się z tego co mam, co umiem i stąd mój pierwszy krok do przodu. Kto wie, zobaczę jak to działa, jeśli motywująco, to będę próbować częściej i nie tylko wtedy, kiedy tematyka jest mi bliska.





Leżące od ponad roku ammonity, poszły na pierwszy ogień, a już samo zbieranie się do pomysłu i projektu trwało i trwało, aż w końcu dopiero na 3 dni przed terminem przystąpiłam do działania. Wychodzi na to, że "ostatnia chwila", moment lekkiego stresu działa na mnie mobilizująco i o dziwo kreatywnie, co nie znaczy, że na wypadek braku czasu nie powinnam jednak zabrać się za takowe rzeczy wcześniej. Co innego rozsądek a co inne rzeczywistość.

Nie przedłużając, naszyjnik z jednym amonitem w roli głównej.




NASZYJNIK Z AMONITEM




Wyzwanie odbyło się w styczniu, a ponieważ informację publikuję dopiero teraz, to znane są już wyniki. Spośród wielu zgłoszeń, mi również udało się otrzymać wyróżnienie, z czego cieszę się ogromnie :) 
Nic nigdy to tej pory nie wygrałam, no może oprócz "trójki" w totka jako 8 latka :) kaski na oczy nie zobaczyłam :(, za to pamięć tej radości pozostała do dziś.



AMMONITE NECKLACE



A jak powstają Wasze projekty (nie tylko biżuteryjne), planujecie z dużym wyprzedzeniem?



SREBRNA ZAWIESZKA Z AMONITEM



Miłego :)
eM



BIŻUTERIA AMONIT



14 komentarzy:

  1. Przepiękny! Świetna kompozycja natury i pracy Twoich rąk :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu, miło przeczytać, że to co zrobiłam podoba się jeszcze komuś innemu niż tylko mnie. Bardzo żżyłam się z tą pracą i może w końcu szewc zacznie chadzać w butach :D

      Usuń
  2. Strasznie ciekawy naszyjnik, takie to moje oczy jeszcze nigdy nie widziały. Wprawdzie nie lubię brązu ale jest na prawdę ładny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jessico i dziękuję :) to taki karmelek, nawet chyba w trendy kolorystyczne się wpisałam obowiązujące teraz :)

      Usuń
  3. Piękny "dar morza" nieco prehistoryczne nawet. Nieodmiennie podziwiam Twoje umiejętności pracy ze srebrem. Forma i styl bardzo Krófkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna robota :) podziwiam za cierpliwość w lutowaniu :) nie znoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest wyjatkowy!
    Gratuluje wyroznienia Maju:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: great job. Fabulous necklace. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I don't know your name, but thx for your visit :D

      Usuń
  7. Przecudny naszyjnik, fantastyczna praca:-)jak ja lubię morskie klimaty:-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wpadłaś z wizytą, no i że należysz do tej samej drużyny :D

      Usuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka