środa, 13 kwietnia 2016

JASKINIOWY KIERUNKOWSKAZ


Dzisiejszy wpis to kontynuacją nurkowego projektu ze strzałką.

Tak dla przypomnienia, ten fikuśny wykonany przeze mnie srebrny element, to dość ważny przedmiot podczas podwodnych nurkowań jaskiniowych. Nie bez powodu w tytule nazwałam go kierunkowskazem. Strzałka jaskiniowa bo tak się nazywa jest mocowana przez nurka na linie tzw. poręczówce i ma za zadanie wskazywać mu drogę powrotną do wyjścia z jaskini.

Ten dodatek do nici Adriadny, znalazł miejsce u mnie w postaci ozdobnej, więc można bez podwyższonej adrenaliny nosić go na luzie i ze spokojem, aczkolwiek dając wyraz sympatii dla upodobania ciekawego zajęcia jakim jest nurkowanie :) 

Naszyjnik z zawieszką na skórzanym czarnym rzemyku trafił do damskiej części grona nurkowego co bardzo mnie cieszy. Jedna strona zawieszki gładka, wypolerowana na połysk, druga ozdobnie fakturowana. Naszyjnik jest na tyle prosty w swojej postaci, że z powodzeniem może stanowić wersję unisex. 
Jeden z Panów również jest już posiadaczem bardzo podobnego :)


DAMSKA BRANSOLETKA NURKOWA



CAVE ARROW


Męska pleciona bransoletka z zamontowaną strzałką dokładnie w taki sam sposób jak wykonuję się to w realu.


MĘSKA BRANSOLETKA STRZAŁKA JASKINOWA


5 komentarzy:

  1. Niełatwo o męską biżuterię, Tobie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  2. szczególnie bransoletka mi sie podoba, sama bym taka nosiła !

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka