niedziela, 12 czerwca 2016

I USE STARS TO FIND YOU - LITTLE PRINCE


Kolejne wyzwanie w Kreatywnym Kufrze to kolejny przykład na to, jak w krótkim czasie można spiąć się i zgłosić projekt. Był to ostatni dzień, 11h  (ze zdjęciami) i o 22:57 wrzucałam foty na stronę Kufra. Tym razem postanowiłam zinterpretować temat w sposób nie tak dosłowny. Zależało mi na tym, aby naszyjnik bez względu na to czy spodoba się oceniającym czy nie, znajdzie swoje zastosowanie poza tym wyzwaniem. I choć cała zabawa odbyła się w lutym, to dopiero teraz mój "Little Prince" ma swoją premierę tu na blogu. Jego stonowane barwy, niejednoznaczne potraktowanie tematu, długość i wielkość sprawia, że do wszystkiego pasuje. W pewnym sensie można powiedzieć, że jest uniwersalny, choć myślę że nietuzinkowy, ma też swoją historię i przesłanie.



SREBRNY NASZYJNIK MAŁY KSIĄŻĘ
MAŁY KSIĄŻĘ - KWARC Z RUTYLEM, SREBRO P. 925 OKSYDOWANE,  ŚREDNICA 3,8 CM.


Mały Książę mieszkający na kwarcowej planecie otoczonej przyjaznym gwiazdozbiorem. Najbardziej widoczne w nim cztery gwiazdy noszą imiona bohaterów, których Mały Książę spotyka na swojej drodze - Rose, Fox, Pilot, Latarnik.



CO TO JEST?
CO TO JEST?


Ostatni będą pierwszymi, moja praca faktycznie zgłoszona była na samym końcu, mimo to nie udało mi się znaleźć w gronie szczęśliwców tym razem. Ale to nic, ważne, że szare komórki zostały pobudzone do myślenia i działania, że zrobiłam i skończyłam ten projekt w jednej dzień, że nic nie popsułam (no może jedna poprawka by się przydała), no i w zasadzie nie omieszkam użyć słowa - jestem z siebie dumna. 



MAŁY KSIĄŻĘ TAO
KSIĄŻĘ - TAO, POMAGIER


Mało tego, ja ta co podobnie jak szewc bez biżuterii chadzam (jeśli już to w ograniczonej częstotliwości i ilości), to tym razem zdarzyło mi się już parę razy przyozdobić w niego i z zadowoleniem cieszyć jego towarzystwem. Polubiłam go ♥ bardzo - nosić też :D



PRACA W TOKU
PRÓBY LUTOWNICZE, WCALE NIE TAKIE ŁATWE NA NIERÓWNEJ POWIERZCHNI


Wasza eM 
xo xo 



SILVER PENDANT LITTLE PRINCE
PRZESŁANIE


4 komentarze:

  1. Majeczko droga, naszyjnik jest niezwykły! Podziwiam Twoje prace jubilerskie i zazdroszczę zdolności :) (chyba już to kiedyś mówiłam) Wisior cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję pomysłu. Projekt przyciąga uwagę indywidualnością.
    Pozdrawiam
    eksperyment- przemijania.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka