czwartek, 25 sierpnia 2016

CHRZCINY ZUZI :)


Ufaj, czuj, kochaj, bądź, twórz, inspiruj, wierz, marz .....

Z takim to dzisiaj przesłaniem pokazuję Wam prezent przygotowany z okazji chrztu małej Zuzi :)



SREBRNA BRANSOLETKA CHRZCINY DZIECKA
BRANSOLETKA
SREBRO P. 925


Obecnie stanowi on element ozdobno - pamiątkowy, a w przyszłości być może będzie miała chęć nosić jako bransoletkę :)



PREZENT DLA DZIECKA NA CHRZCINY



PREZENT NA CHRZEST



Drugim prezentem były majciochy czyli bloomersy szWaczki, wspominałam o jej twórczości w poprzednim poście. 








Karolina zamówiła u mnie naszyjnik, a chwilę potem ja u niej szyte przez nią gatki. 
Chodziły po mojej głowie już od dłuższego czasu, tak więc okazja trafiła się w sam raz i tym sposobem 
miałam dwa rękodzielnicze prezenty w jednym. 






Zuzię już widziałam w szarych majciochach z falbankami i wygląda superekstrafajowo :D





Wszystko ładnie zapakowane i dodatek w postaci akacjowej podstawki.









13 komentarzy:

  1. kurczaki pomysł na taką pamiątkową bransoletkę genialny! Ty to masz głowę pełną pomysłów no i genialne wykonanie:) tak w ramce tez wygląda niesamowicie spokojnie tak może wisieć w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Karola, w Twoją głowę pełną pomysłów też nie wątpię a to dość prosty w sumie i pomysł i wykonanie :D

      Usuń
  2. bransoletka jest sliczna i cały pomysł na prezent świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty :).

    Pamiątkowa bransoletka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuza bedzie miala piekna pamiatke:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maju, ślicznie to wymyśliłaś i zrobiłaś! :) bransoletka bardzo ładna i będzie świetną pamiątką; a majtaski super :)

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka