poniedziałek, 8 sierpnia 2016

TALIZMAN KRAWCOWEJ :D


Cięcie, faktura, lutowanie, montaż.... to tak w dużym skrócie :) , zanim jednak te czynności nastąpiły to rozpętała się istna burza, pomysłów, inspiracji, sugestii, upodobań. Za naturalną burzą nie przepadam, za to tę twórczo-kreatywną bardzo sobie cenię, sama z niej dużo wynoszę dla siebie, rozwój, wiedzę a jednocześnie poznaję i badam preferencje klienta. Słuchanie, a w tym przypadku czytanie co klientka ma do przekazania, pozwoliło mi na dobre, o czym już zapewne wspominałam,  przygotowanie i wykonanie projektu szytego na miarę - jak u krawcowej :) 

Sama właścicielka prezentowanego dzisiaj naszyjnika dobrze wie co to znaczy, bo też szyje, a jest nią jedna z Was :) Karolina, którą możecie znać z bloga szWaczka. Zajrzyjcie do niej koniecznie bo tam powstają  i dzieją się fajne rzeczy np. ja stałam się fanką szytych przez nią bloombersów (o nich w kolejnym poście niebawem).

Karolina zrobiła sobie prezent na Dzień Matki, od swojej małej córeczki Zuzi. Zapewne będzie nieco zaskoczona, kiedy podrośnie, a mama będzie opowiadała jej historyjkę pewnej Krófki Majki, która to wycięła dla mamy taki mały rodzinny talizman. 

Naszyjnik zachowuje wszystko to co Karolina sobie ceni, minimalizm, surowość, szarość, czerń a jednocześnie daje wyraz miłości i spójności rodzinnej (trzy serca), Zuzia owoc tej miłości (napis WITH LOVE ZUZIA, ten napis pojawił się w tym projekcie i to dzięki niemu powstał ten dzisiejszy) i sami rodzice (zawieszki inicjały imion rodziców).

Karolina zdążyła się już pochwalić naszyjnikiem na swoim INSTAGRAMIE :D

A teraz ja zapraszam Was do oglądania :) 
komentowanie mile widziane, wręcz wskazane, uwagi, sugestie, krytyka itp., itd :)



SAW SILVER
CIĘCIE



SILVER HAMMERED TEXTURE
MŁOTKOWANA OZDOBNA POWIERZCHNIA



OXIDIZE SILVER
OKSYDOWANIE/PRZYCIEMNIANIE SREBRA


SILVER NECKLACE MOTEHER'S DAY GIFT
NASZYJNIK -  SREBRNA ZAWIESZKA 3 CM ŚREDNICA, DŁUGOŚĆ RZEMYKA 80 CM


NASZYJNIK NA DZIEŃ MATKI
3 x ♥

BIŻUTERIA NA DZIEŃ MATKI
INICJAŁY RODZICÓW

SILVER PENDANT WITH LOVE ZUZIA
WITH LOVE ZUZIA



9 komentarzy:

  1. mój ci on:)
    jeszcze raz dziękuję za wykonanie takiego cuda:)
    nosi się cudnie, wygląda świetnie, inni zazdroszczą:)
    polecam pracowitą KRÓFKĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na żywo i na Twoich zdjęciach wygląda świetnie ja to niestety nie umiem tego uchwycić...moje zdjęcia to zawsze takie na szybko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobre są bo są naturalne :) a ja się gimnastykuję :D

      Usuń
  3. jest cudowny ! całość, delikatnośc prostota a jednak nic wiecej nie trzeba

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny pomysł na personalizowana biżuterię. Naszyjnik jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń

Miło, że tu zaglądasz, piszesz co myślisz i zostawiasz swoje uwagi :)

Zapraszam ponownie na blogowe spotkanie.

Majka